Článek I.
Článek II.
Článek III.
1. Náklady komunikace na dálku
Náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby služby účtované klientovi poskytovatelem služby komunikace na dálku.
2. Cena zboží
Cena zboží je v internetovém obchodě uváděna včetně DPH, a to včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, kromě nákladů na doručení zboží.
3. Odstoupení od smlouvy
Kupující, který je spotřebitelem, nemůže odstoupit od smlouvy o koupi zboží:
Kupující, který není spotřebitel, může od kupní smlouvy odstoupit pouze ze zákonem stanovených důvodů.
4. Uložení smlouvy
Kupní smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím, bude uložena v elektronickém archivu prodávajícího. Prodávající je povinen poskytnout kupujícímu tuto smlouvu na vyžádání v její textové podobě.
5. Mimosoudní řešení sporů
Kupující je oprávněn využít mimosoudního způsobu vyřizování stížností prostřednictvím elektronické pošty prodávajícího, příp. se kupující může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.
Článek IV.
Článek V.
1. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní internetového obchodu. Při vyplnění objednávkového formuláře, kupující:
2. Kupující je oprávněn před odesláním objednávky prodávajícímu kontrolovat a měnit údaje, které zadal do objednávky. Kupující odešle objednávku zboží prodávajícímu kliknutím na tlačítko „dokončit objednávku“ ve webovém rozhraní internetového obchodu.
3. Kupující bere na vědomí, že je povinen řádně vyplnit všechny kolonky objednávkového formuláře (dále nazývaného též jen jako „objednávka“). V opačném případě technické nastavení webového rozhraní internetového obchodu neumožní kupujícímu objednávku prodávajícímu odeslat.
4. Prodávající neprodleně oznámí kupujícímu v souladu s ustanovením § 1827 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, že obdržel jeho objednávku prostřednictvím elektronické pošty na adresu uvedenou kupujícím v objednávce. V tomto oznámení uvede prodávající podrobnosti objednávky, zejména množství a druh objednaného zboží, způsob dodání zboží, jakož i jeho cenu.
5. V případě technické závady webového rozhraní internetového obchodu se může stát, že kupujícímu nebude obratem doručena informace o obdržení jeho objednávky prodávajícím, v takovém případě prodávající doporučuje kupujícímu, aby jej kontaktoval na tel. čísle 377 424 999.
6. Kupující bere na vědomí, že toto oznámení není přijetím objednávky, nejedná se tedy o akceptaci návrhu na uzavření kupní smlouvy, která je uzavřena teprve poté, kdy prodávající potvrdí kupujícímu přijetí objednávky prostřednictvím elektronické pošty na adresu uvedenou kupujícím v jeho objednávce.
7. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen přijmout jeho objednávku, a to zejména je-li kupující osobou, která dříve podstatným způsobem porušila své povinnosti vyplývající jí z dříve uzavřených smluv s prodávajícím a dále u zboží, jejichž objednávku není možné z objektivních důvodů zajistit.
Článek VI.
1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
1.1. V případě, že je kupujícím zdravotnické zařízení nebo zdravotnická organizace, může být cena zboží uhrazena bankovním převodem, a to na základě faktury vydané prodávajícím doručené kupujícímu společně s objednaným zbožím. Splatnost účtované částky činí 14 dní ode dne vystavení faktury, není-li prodávajícím a kupujícím dohodnuto jinak. Kupující je v takovém případě povinen označit platbu variabilním symbolem, kterým je číslo faktury. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
V případě prodlení s úhradou účtované částky delší než 60 dní je kupující povinen uhradit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,5% z dlužné částky za každý den prodlení počínaje dnem následujícím po dni splatnosti účtované částky.
1.2. V případě, že je kupujícím spotřebitel, může kupující zvolit z těchto způsobů doručení zboží a platby jeho ceny:
2. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.
Článek VII.
1. Náklady na poštovné a balné se odvíjejí od kupujícím zvoleném způsobu dopravy, jakož i váhy objednaného zboží a činí:
2. Prodávající dodá zboží kupujícímu do 10 pracovních dnů od přijetí jeho objednávky. Zásilky jsou pojištěny proti ztrátě a poškození.
3. V případě, že kupující zvolí při objednávce zboží "přednostní expedici do 24h", předá prodávající zboží k přepravě do 24 hodin od přijetí objednávky. Tato služba je zpoplatněna příplatkem 242,- Kč včetně DPH.
4. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady vynaložené prodávajícím spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Opakované zaslání a doručení zboží provede prodávající po předchozí domluvě s kupujícím.
5. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nebude brán zřetel.
Článek VIII.
1. Prodávající odpovídá za vadu, kterou má zboží při přechodu nebezpečí škody na zboží na kupujícího, byť se projeví až později. Zboží vykazuje vadu, nebylo-li dodáno v ujednaném množství, jakosti nebo provedení.
2. Právo kupujícího z vadného plnění založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.
3. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující, dle ustanovení § 2107 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník právo
a) na odstranění vady, anebo
b) na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Způsob odstranění vady, která je nepodstatným porušením smlouvy, se řídí následujícími pravidly:
4. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující, dle ustanovení § 2106 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník právo
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.
Způsob odstranění vady, která je podstatným porušením smlouvy, se řídí následujícími pravidly:
5. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
6. Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
7. Práva z vadného plnění se uplatňují u prodávajícího na adrese: KRÁSNÝ - zdravotnická technika s.r.o., se sídlem Přemyslova 137/25, Plzeň
Článek IX.
1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zakoupená věc nemá při převzetí vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při jejím převzetí.
2. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží, do 24 měsíců od jeho převzetí. Toto právo kupujícímu nenáleží pokud:
3. Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
4. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době, nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
5. Práva z vadného plnění se uplatňují u prodávajícího na adrese: KRÁSNÝ - zdravotnická technika s.r.o., se sídlem Přemyslova 137/25, Plzeň.
6. Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.
7. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
Článek X.
Prodávající neposkytuje kupujícímu, který není spotřebitelem, záruku za jakost zboží, není-li tak výslovně mezi smluvními stranami sjednáno.
Článek XI.
1. V případě, že je kupujícím spotřebitel, rozhodne prodávající nebo jím pověřený pracovník o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady či využití servisu zahraničního výrobce. Reklamace včetně odstranění vady bude prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
2. V případě, že kupujícím není spotřebitel, rozhodne prodávající nebo jím pověřený pracovník o reklamaci ve lhůtě přiměřené povaze vytýkané vady, nejpozději však do 90 dnů od uplatnění práva z vadného plnění u prodávajícího.
3. O vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat písemnou formou (reklamačním protokolem nebo e-mailem).
XII.
Článek XII.
Prodávající prohlašuje a potvrzuje, že podle zákona 22/1997 Sb. výrobky uváděné na trh v České republice jsou jen výrobky bezpečné. Výrobky musí být označeny značkou Notifikované osoby - CE značkou - a na označený výrobek bylo vydáno CE Conformity Declaration - Prohlášení o shodě - které je uloženo u výrobce/dovozce v Evropské unii, případně na adrese u prodejce/distributora.
XIII.
V Plzni dne 15.5.2014